Thursday, October 13, 2005

bursdagen min 11.10!! =)

Har hatt så mange jern i ilden for tiden siden Tommy kjære har vært på besøk!! Bursdagen min hadde ikke vært det samme hvis ikke han hadde vært her! I tillegg så har jeg virkelig forstått hvor bra mennesker jeg har rundt meg her. Slik utartet dagen min seg:
ble vekket med kaffe og kake av Johanna og Marie Sophie!
Fantastisk kake laget av Marie Sophie
Fikk kort og lue før vi begynte karaokebursdagen!
folk
mer folk
Min fetter Marco hadde det også gøy visst!
Duo jentuttene, Marie Sophie og meg!
"The new almighty boyband"
Pekka Sinatra
Harry, Pekka og Marius i allsang

3 comments:

camilla said...

GRATULERER SAA SUPER MASSE MED OVERSTAATT! blitt stor jente naa:-) ser ut som du hadde en fenomenal feiring, det er bra!

Britt Marie said...

Gratulere med overstaatt Pia!!! fy skamme meg som gloymte dagen din!! Faar skylde paa at eg er paa andre sida av kloden.... kos at du fekk ein saa fin bursdag! fullt fortjent!!

Karen said...

Visste hele tiden at det var bursdagen din, men kan skylde på mye for ikke å ha skrevet! Æh, nei nå lyver jeg. Glemte det rett og slett pia sin. Beklager dette, men GRATULERER så mye. Et år eldre, la oss glemme dette! hahaha
Stor klem på deg