Saturday, October 01, 2005

Soc & com

Dette er altså den ene skolen min. Svenska social och kommunal høgskolan. Den er en del av social science fakultetet på uni i Helsinki, men her foregår alt på svensk. Her er jeg tatt inn på journalist linjen. (Jeg går også på communication instituttet ved uni.) Soc & com bygningen ser veldig liten ut fra utsiden, men inneholder mye kunnskap og hjerterom! Små klasser og veldig hyggelig miljø, med unntak av fjolle kjerringene som kommer rett ut fra videregående... oh, how we love them... Frem til to kan vi spise mat i kantinen. VARM mat og man kan spise så mye brød og salat som man orker i tillegg! jei! og vi betaler 2 - 2.60 euro eller no deromkring noe som tilsvarer 20-25 kroner? jei igjen!



1 comment:

Anonymous said...

Hei Piamor,
Tenkte jeg skulle legge igjen en liten hilsen her i bloggen din... (jeg debuterer herved på blogg- henger jeg litt etter?) Uansett, det er veldig koselig å høre og se, at du har det bra i det finnske- og at det er gode mennesker der du er. Alle gode tanker videre- og håper at dagene fortsetter å være gode med deg! Hilsen fra Ida i regnfulle Bergen.