Tuesday, January 16, 2007

Gratulerer med dagen PAPPA!!!

Håper dagen har vært feiende fin og at dere nå er ferdig på jobb og er på vei hjem for å feire! Spis masse kake og enda litt til for meg!! Har feiret med en liten øl her sammen med Camilla - hun hilser!! Nå skal jeg legge meg.Har vært en lang dag og imorgen skal vi hente visumet til Kina!! Da skal vi en av de nærmeste dagene reise rett over grensen (30 minutter fra HK) for å få billige massasjer!


Og gratulerer så masse masse med dagen JON MARTIN!!!

Og Selvfølgelig også gratulerer med dagen BEATHE!!

Og enda mer selvfølgelig - GRATULERER MED DAGEN ANE!!!!!

Håper dere også har hatt en strålende dag så langt!!! Dere er mange om benet!!

4 comments:

Anonymous said...

Tusen takk for oppmerksomheten!
Kake på kontoret og kake hjemme!
Heldigvis bare en gang i året.
Mange klemmer fra Pappa

Anonymous said...

Og meg også! Hehe.
Klem, Ane :)

Pia said...

Jeg visste det!!!! Var en til som lurte bak i hodet mitt som jeg visste jeg hadde glemt å nevne!!! Men se! POsten har endret seg litt.. Unnskyld ane vennen... Håper du hadde en tjohei feiring.. savner deg masse forrpesten!!

Anonymous said...

JAA! Så flott! Hehe. Savner deg også! Klem, Ane :)