Wednesday, August 24, 2005

Endelig fremme!

Ja, her er det en liten beskjed fra meg som et tegn på at jeg lever i beste velgående her i Helsinki! Dessverre har det seg sånn at jeg ikke har speed internett tilgang, bare vanlig modem tilgang så dere må bare vente med bildene herfra folkens! Bilder blir det masser av når jeg flytter fra mormoren min! Som flere av dere kanskje vet og andre kanskje ikke vet, så flytter jeg inn i min "lille" 25 kvm hybel med tekjøkken den 1.september, forhåpentligvis. Jeg gikk en tur i det nabolaget der jeg skal forbli i fire korte måneder og det virker som om det er et stort område med masse studentblokker to tre kvartaler fra hovedgaten i senttrum. Virker ålreit det! Er utrolig fint å være her selvom jeg må innrømme at jeg til tider (ja jeg vet jeg ikke har vært her så lenge...) kjeder meg litt og blir litt rastløs når jeg har lite å gjøre og vet at det venter tider rett rundt hjørnet som krever veldig masse orging!! Det kommer seg nok etterhvert, har fått sats-medlemskapet mitt igang så jeg kan hvertfall begynne å trene igjen! Da har jeg en ting på dagsorden hvertfall! Får se hvor lenge utover høsten jeg klarer å henge med!! hehe! Camilla og Britt, savner dere, håper dere har det bra i varmere strøk! iselin og Annette - fortsett å hold stand i Bergen, blir koselig å samle gjengen igjen etter jul, savner dere og! Karen, hvordan er Boston?! Jardar, ute å reiser? Tommy; m.r.s!! Gro; pass på jobben min! a.j; hvor i all verden er du? Savner alle andre også, men vet ikke om de leser bloggen min! hihi! Ciao for nå!

1 comment:

Britt Marie said...

kjekt aa hoyre fraa deg! lykke til vidare! gleda meg t aa sjaa bilder fraa den koslege lisje leiligheta di! Eg og Camilla har forstaaelse for korleis det er, sidan vi bur i ei studio leilighet sjolv! men det funkar! ha det saa godt! smask