Tuesday, August 30, 2005

Fortsatt avventende..


Her i Helsinki venter jeg FREMDELES på å få informasjon om fagene mine og ting jeg lurer på vedr. leiligheten og alt sånt, men jeg blir bare sendt fra den ene siden av byen til den andre hele tiden!! Typisk uni.. aldri lærer de.. og jeg har ingen å forholde meg til før på mandag, og da er vi jo bare 200 stykker med like mange pørsmål! Halvparten vil jeg tro kommer til å være fra Kina siden det løper uendelig mange asiatiske ungdom med med kart rundtom i byen! hehe!

Mandag er forøvrig noe jeg gleder meg veldig til, da får jeg endelig gjøremål! I dag klarte jeg ikke lenger å holde meg fra shoppingen og klærne jeg har gått og siklet på i to uker!! Fant noen nydelige Nanso gensere, et merke som vi forøvrig har et utvalg av på Twisted i Bergen også der jeg jobbet før (hvis noen ikke vet det?), og noen super kjekke vintersko! De var så varme og herlige og gode at jeg ikke klarte å gå fra dem.. Måtte ringe mor og Tommy og a.J før jeg klarte å bestemme meg for fargen..

Det supre varme været har ikke gitt seg ennå da! Det er faktisk utrolig deilig selvom jeg merker at vinden begynner å bli betydelig kjøligere.. Dette er, som det også sa i uni brosjyren, vindens stad. AAAhhhh, Blir trøtt av all handlingen så jeg køyer nå jeg. Tata!

1 comment:

Pia said...

thanks! skal prøve å holde meg rolig og pengepungen godt begravd i vesken!