Thursday, August 04, 2005

sommervikar!

Jeg jobber og sliter for foreldrene mine i sommer mens de er på to ukers ferie i Helsinki! Uvant med kontorjobbing, men det er veldig lærerikt må en si, skulle gjerne lagt ut noen bilder derfra, men når jeg først er på kontoret og har bredbåndstilgang er det så mye å gjøre at jeg aldri rekker å leke med den nye bloggen min!! Føler dere ikke frustrasjonen?
Skal forresten til Karen imorgen på grillfest, der kommer kanskje noen av de andre fra klassen vår i Bergen også! Det kan bli veldig stas! jau, no ska eg ut o nyte sola!! ciao people!

2 comments:

Anonymous said...

Hvilken sommer sol unge dame?!!!! Hva skjer med at det kun er + 16 grader når det endelig er sommer?
Frustrasjonen har bygget seg opp gitt. Men fæst blir det! For dere som befinner dere i Oslo i morgen er det bare å stikke innom.

Klem fra Karen

Anonymous said...

Hola!

Japp papp, nu er fly og hotell endelig i boks. Fest blir jo det nu!

Jardar