Sunday, August 28, 2005

vær igjen..

Man skulle faktisk tro at det å flytte ut av landet, og ikke bare vekk fra bergen ville hjelpe på værforholdene, men etter en ukes observasjon (både empirisk her i Helsinki og på tvnyhetene) ser jeg at dette været ikke er så lett å slippe unna.. IGJEN, som i den gamle bloggen min, snakker jeg mye om været, men det interesserer meg faktisk.. Uff jeg må begynne på skolen snart så jeg har noe annet å skrive om.. Anyways, det har vært slikt et uvær her borte at 40 000 mennesker var uten strøm i to dager!! Idag er det igrunn ikke så veldig mye bedre, men det hører vel høsten til.. da er det viktig å tenke på at også varm kakao, gode deilige ullgensere og ullsokker, stearinlys, god musikk eller et hyggelig tvprogram og snuggling i armkroken til kjæresten OGSÅ hører med til høsten! Jeg gleder meg til skolen setter igang mer og mer for hver dag som går! Klør etter å begynne på nytt sted og treffe nye mennesker og lære nye ting! jei! Nå ble jeg i godt humør igjen, takk de som gadd å lese denne posten! =)

1 comment:

Anonymous said...

Hei Pia,

fikk endelig tatt en kikk på bloggen din jeg også! Kult å se hva du driver med! Skulle fått meg en jeg også... Hm. Hold meg oppdatert så lenge!

Stor klem, Ane