Wednesday, September 14, 2005

har pyntet på rommet mitt

Her på huset er det ikke lov å henge opp ting på veggene selv ikke med bluetack eller tape... Nope ALLE irriterer seg over for veggene er gruelig HVITE!! Så derfor har jeg hengt opp en snor festet mellom hempen i vinduet mitt og rørene ved senga! Og ja.. det er festet litt ulovlig i hjørnet, men med litt hvitt i hullet den dagen jeg drar så merkes det sikkert ikke. Grovere merker i veggene her fra forrige beboer! Så nå henger alle mine nærmeste på veggen! Og resten har jeg i maskinen min som jeg titter på nesten hver dag! =)

3 comments:

Tommy said...

Dette ser jo bra ut frøken!Ser at du har fått hengt opp bilde av en kjekk bergenser der også..? ;)
Vi skal nok få tatt flere bilder du kan henge opp på snoren om ikke så lenge!M.r.s!

camilla said...

joho er jeg der ogsaa hehe:-)

Pia said...

jada, har alle jentuttene mine hengende der også!!