Tuesday, September 06, 2005

Snart på nett!

Sitter på uni i Helsinki nå og har akkurat bestilt internett til leiligheten! Det vil si, jeg har gratis internett tilgang, men man må bestille åpningen av det til hvert enkelt rom på studentdormen.. Men nå er det hvertfall gjort så om et par dager til så har jeg full internett tilgang som gjör det litt lettere å blogge igjen! Begynte forresten igår med denne flotte orienteringsuken for utenlandstudenter og det viste seg å väre mange hyggelige folk fra alle kanter av verden. Gruet meg littegranne til förste skoledag, men det har gått flott og nå har jeg fått meg noen venner!! Resten av oppdatering får dere senere, må treffe tutor gruppen min nå!

2 comments:

Britt Marie said...

hores bra ut! haapar det er bra opplegge for dokke i orienteringsveka! Ha det goy! Eg og Camilla har sett Lars Von Trier's "Dancer in the dark" i film kurset idag. Taarene rant konstant! sett den? anbefalast!
kos

Pia said...

ja sett den filmen, utrolig trist og vakker historie...