Saturday, September 03, 2005

Innflytnings vorspiel




Her er noen av de jeg har hengt med i to uker.. Fetterene mine sine venner! Et par det ikke er bilde av her men også var med var Aki (den ene fetteren min) og Harry og Marcus. De som ligger i en haug her er Marco, Nikita, Pekka (den andre fetteren min) og meg! Ser litt gale ut, men vi hadde det gøy og innvidde mitt nye bosted på godt finsk vis med salt og rugbrød som innflytningsgave. Og piroger! Så jeg går ikke veldig sulten rundt foreløpig!

Oh, by the way, ordet "vorspiel" som i betydningen pre-party, er et veeeeldig norsk ord! Men tror jeg innførte en ny tradisjon her i landet!

3 comments:

Britt Marie said...

bra du innvier leiligheta! saag artig ut!! Naar kjem Tommy til Helsinki daa?

Pia said...

5 oktober!!! Og jeg gleder meg som en liten unge!!

Tommy said...

Denne kjekke gutten gleder seg også som en liten unge...! ;)