Wednesday, February 21, 2007

Busy week - part 4

Monday – I woke up at four in the afternoon. Got up. Had to go out the door again to see the fireworks in Central! Met so many other exchange students at the kcr that it was impossible to keep the whole group together through the entire evening due to the 1million other people who also wanted to get the best view of the fireworks that evening. The view was AMAZING and it lasted for 25minutes. Unfortunatley we didn´t get a panoramic view to the amount of people around us, but it was a lot of fun just listening to the reactions of the crowd - ooohhh, aaahhh, hihihi and general cheering when the fireworks were BIG! It covered the whole sky infront of us and sounded loudly behind us from the echoing of the building!! We took a couple of pics, but didn´t want to spoil the experience with only trying to capture the perfect kodac moment - it would never have been better than the visual images I have vividly kept in my mind! Here are some pics of what the sky looked like - they capture some of the mood at least if not the actual fireworks. (Too bad I couldn´t get a picture of the smiley faces - that would have been funny!)



5 comments:

Anonymous said...

hei hei...gleder meg til sommeren ja:)

Pia said...

en anonym som gleder seg til sommeren?? Nå er jeg spent!! ;p

p

Britt Marie said...

Kjempeflotte bilder du har tatt Pia! dei her med fyrverkeri i bakgrunnen var veldig spesielle! Høyres ut som du trivst og har funnet mange gode kompisar! du er lik deg;) Her heime er det tendensar til vind og snø i lufta, men neste veke har eg vinterferie! hurray!Såg forresten på nyheten hin dagen at det var trendy å ha gris som kjæledyr der nede..stemme det? (sidan det er grisens år.. )

Pia said...

haha, griser som kjæledyr?! Naboen min hjemme hadde det for noen år siden, jækla masete dyr da! det kan være mulig det? Mener kanskje å huske at jeg kan ha lest noe lignende ja?

Jeg hørte at E18 var blitt stengt i to dager rett utenfor oslo, så uværet er ikke akkurat noe jeg savner nei!! Vinterferie høres fett ut det!! Vi begynner på skolen igjen på mandag.. men vi har hatt en finfin ferie så lenge da! =) Håper det hjelper litt med ferie, skjønte at folka på skolen ikke var de mest supre å henge med? Da må du tenke på at vi tenker på deg og håper du har det bra!!! =)

stor klem!

Anonymous said...

Heisann!
Høres ut som dere har det helt topp, gøy å se så mange flotte bilder. Hvordan er egentlig temperaturen der nede nå, er det skikkelig varmt? er drittlei av Bergen-vær..Kanskje jeg skal komme på besøk til dere snart?!!Haha.. :)
Kos dere videre!

*STOR KLEM*