Monday, February 05, 2007

Musikk i HK

På the EDGEvar det på lørdag en konsert med gruppen Hardpack. Det var utrolig deilig å gå på punkrock konsert igjen og dette bandet kicket på scenen! Gutter med stil er også SJELDEN kost her borte har jeg og camilla funnet ut.. Uansett - øl og musikk etter en laaaang dag på handletur i Shenzhen - nok en gang! =) Fikk tak i billige saker og koste meg mer enn sist gang. Har blitt litt hardere på utsiden i forhold til alle selgerne, og da går alt så mye mye bedre! =) Tilbake til musikken - ikke helt den samme kick ass følelsen på nettsiden til Hardpack, men det får gå. Festlig å høre dem synge på kantonesisk hvertfall - mye sprøtt man kan finne her og nettopp det er jo halv moroa med å lete opp en ny type musikk scene enn den man er vant med hjemmefra!

Annet av musikk nyheter er at MUSE skal spille her i HONG KONG og jeg digger digger digger det!!!!!!!!!!!! Frontseat stå plasser for 680HKdollar. Ikke billig, men ikke dyrt heller (550NOK). Gleder meg som en unge!! Savner anlegget mitt hjemme!! Ikke det samme å høre på musikk fra iPod eller Mac´en, men det får duge for et halvt år - blir musikk hungrig, men heldigvis er det en fellow musikk elsker her nede! Wolf er tysk, har vært i HK et halvt år allerede og liker å finne underground steder og band og siden det visstnok er få av oss her, må vi holde sammen!

Har kjøpt meg MUSE billetten forresten - konserten er på chep lap kok (flyplassen) den 3. mars!! Har nedtelling på rommet mitt!

No comments: